top of page
חיפוש

משחקי יוגה חינוכיים

עודכן: 8 בספט׳ 2022


עידוד, תמיכה ואהבה הם חלק בלתי נפרד מ'יוגי פאן', וכל המשחקים שלנו מעודדים שיתוף פעולה.

אנו מאמינים כי חינוך עמוק מתאפשר במרחב של משחק, שעשוע ותנועה, הכל-כך חיוניים עבור ילדים - ולעתים חסרים להם, במיוחד בעידן התובעני שאנו חיים בו.





משחקי יוגה חינוכיים - מה זה אומר ?


אולי יהיה קל להסביר דרך הצצה אל מאחורי הקלעים שלנו....

בכל משחק שאנו מפתחים, אנו משקיעים המון תשומת לב בדברים הבאים:

  • מגוון משמח - הילדים המאוירים הנם מכל המינים, הצבעים והגילאים, על מנת להעביר מסר שכל הילדים טובים בדיוק כמו שהם. כל אחד יחיד ומיוחד, כל אחת יחידה במינה!

  • אהבה לטבע - כל התנוחות במשחקי היוגה הן בהשראה מבעלי החיים והטבע. חלק משמות התנוחות הם מקוריים כמו השמות שלהם בסנסקריט, חלקן ממש כמו ביוגה למבוגרים ואת חלקן אנחנו המצאנו :) אנו מעודדים את הילדים לפתח את הדמיון ולהמציא תנוחות משלהם.

  • חיבור לקסם ושעשוע - המשחקים שלנו אוירו ע"י מאיירת ישראלית, ג'ני מייליכוב, שיש בה המון נאיביות וחלימה, והיא מצליחה להביא לידי ביטוי את רוח היוגה - בכל פעם מחדש.

  • אורך חיים - כל ילדה וילד ימצאו במשחקים משהו חדש תוך כדי גדילה והתפתחות. פיתחנו את משחקי היוגה לילדים כך שהמשחקים יוכלו ללוות אותם לאורך שנים, ולא ישעממו אותם אחרי פעם או פעמיים.

  • תנועה וריכוז - באמצעות משחקי היוגה של יוגי פאן - ילדים יתחברו יותר לגופם, ישפרו את הגמישות ושיוויי המשקל, וגם ישפרו את הריכוז, הקשב והמיקוד. הילדים גם יוכלו לפרוק אנרגיה וגם ללמוד להירגע.

  • למידה היא הנאה - מטרתנו היא שילדים ילמדו בכיף, דרך היוגה בצורה משחקית. הלמידה המתרחשת בהנאה, היא רב-תחומית, כפי שתראו במשחקים עצמם.


משחק איכותי לתפיסתנו כולל למידה והתפתחות, תנועה ובריאות, והמון הנאה.

לכן כל קופסא שלנו, מקטנה עד גדולה - מכילה את כל העולמות האלו.

מי ייתן וכל הילדים יוכלו לזרוח באור שלהם, מי ייתן ונשכיל לאפשר להם את המרחב הנכון עבורם.






71 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page